ADHD for alle

Medicinalindustrien har nu konstateret at markedet vedr ADHD-medicinen hos børn og unge er mættet – derfor bruges nu alle de kendte kneb til at dyrke voksenområdet – ulovlige eller ej. Alan Schwarz beskriver strategierne i en forsideartikel i New York Times. Det eneste vi jo går glip af i Danmark er Direct-To-Consumer-Advertising. Opblødningen af de diagnostiske kriterier i det amerikanske system DSM5 vil snart blive matchet af det nye ICD11. Alt andet er godt i gang – og kan aflæses af salgstallenes udvikling… Også i Danmark.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: